SÅ MANGE USELESS BILDER

Sitter å ser gjennom bildene fra klasseturen.. Har aldri sett så mange useless bilder før, helt utrolig hvor flinke jeg og Hanne har vært med å slette failbilder som disse;


Også har vi bilder som disse som egentlig bare hører hjemme en plass – gullstjernemappa! (Hanne kommer til å drepe meg for å ha lagt ut disse, men hvem kan vell komme like langt som Julianyl uten å legge ut drite-seg-totalt-ut-bilder?) Haha, søtaa! Jeg må nok legge ut ett innlegg med de fine bildene jeg tok, så ingen skal tro hun er sånn her til vanlig….

Og for ikke å snakke om alle IS failure bildene av meg og Martine… Aldri spis is på en trampoline hvor du lander på månen bare noen klør seg i ræva…. Er ikke så enkelt som alle skal ha det til å være!

Og hallo togturen hjem hvor det ble tatt 10000 sånne her bilder

Seriøst, har en stor jobb forran meg! Avslutter dette perfekte fail innlegget med ett av de værste failure bildene.. Vet hva dere tenker, kan noe bli værre enn de jeg allerede har lagt ut? Tjaa….

Ka skjer? GOD NATT

7 kommentarer

Siste innlegg