Taper i photoshop…

Okei seriøst. Dere vet siden jeg er så kul og har skolepc? Jada bare le, men den er faktisk veldig søt!!! + at det er noen engler som har installert Photoshop på den, så jeg klager ikke. Enda. Men værtfall!! Så i timen idag så ble det litt (veldig) kjedelig, så jeg satte meg ned å hadde det moro med Photoshop. SERR, har aldri sett ett så stygt bilde av noen før, og ingen fortjener å være SÅ stygg… Eller joda. Men værtfall x2, dette ble resultatet;


Hahahahahha herreguud. vet ikke om jeg skal le eller gråte, le fordi det er så sykt moro, og gråte fordi hun ser så sykt skummel ut….

…… MEN VÆRTFALL  x3, noen som vil hjelpe meg med Photoshop, eller bare forklare sånne enkle småting? Jeg er nemlig taper i Photoshop, taper #1……

Hahah, hva synes du om det finefine bildet?
(Nevner forresten ingen navn, regner med jeg blir steina til døde om hun finner dette uansett…)

4 kommentarer

Siste innlegg