Konkurranse – Vinn TV2 Sumo

Etter å ha ventet med dette i nesten en uke skal jeg starte opp med en konkurranse nå!

Du kan vinne en måned gratis bruk av TV2 Sumo Pluss, og det vil bli trukket 4 vinnere av det. I tillegg har jeg 2 trøstepremier med TV-Norge nett-tv.

Det eneste du trenger å gjøre er å skrive i kommentarfeltet hva du kommer til å se på med TV2 Sumo, og legge ved e-post og navn. Kommentarer uten e-post blir slettet.

Konkurransen avsluttes 31.mai og vinnerne vil bli kontaktet på e-post.

Lykke til! og fortell gjerne andre om konkurransen også 🙂

 

 PS. TV2 Sumo PLUSS

Med Sumo PLUSS kan du se alle Sumos TV-programmer når du vil,unntatt sport.Du får tilgang til både Hotel Cæsar, Senkveld og andre underholdningsprogrammer, i tillegg til dokumentarer, nyheter og resten av Sumos aktualitetstilbud.

 

 

Premiene er sponset av TV2 Web-tv og TV Norge Web-tv.

17 kommentarer
    1. HEIA STINE!!!!
      Æ VIL KUNNE SE PÅ HOTELL CÆSAR NÅR Æ IKKE FÅR SETT DET HALV 8 ENDAG, OG IKKE FÅR SETT DET KLOKKA 6 DAGEN ETTERPÅ. OG KANSKJE AVOGTIL FRUSTRERTEFRUER (MEN TVILE)…..
      HILSEN julie, MUSSMUSS
      P.S har bursdag 19. MAI

    2. På TV2 Sumo kommer jeg til å se Hotel cæsar, Linni , Petter elsker Mari, Home and Away, Medium og Frustrerte fruer! Flink blogger, Stineee <3

    3. Deltar!
      Det jeg kunne tenkt meg å sett er hotel cæsar, som jeg er avhengi av.. hehe! og siden det er noen ganger jeg går glipp av eller ikke klarer til å vente til neste dag hadde det hvert utrolig morro å kunne sett en ny epiosde i samme slengen etter den som hadde gått på tven.
      Så er det litt bra og kunne få med seg noen gode dokumentarer, det syndes jeg er spennende.

    4. Hvis jeg hadde hatt Tv2Sumo ville jeg ha sett på hotel cæsar, happy day, petter elsker mari, linni og andre spennende ting jeg kan komme over. :- )

    5. Æ kommer til å se på hotel cæsar, linni, petter elsker mari, total black out, home and away og sikker andre ting som virke braa:))

    6. På TV2 Sumo pluss kommer jeg til å se på Hotel Cæsar og Home and away, ettersom det er to serier jeg følger med på og synes er kjempebra. Men det er så dumme tider de går på, så får som regel ikke sett alle episodene i løpet av ei uke pga skole og jobb o.l.
      Håper jeg vinner – fin konkurranse :_)

    7. æ deltar ! :p
      Æ trur æ kommer tell å leve på datan( TV2 Sumo) om æ vinn det,hihi
      Det æ kommer tell å se allerførst blir vell : Hotel Cæsar,Frustrerte Fruer, Home & Away, Criminal Minds,Grey’s Anatomy og God kveld Norge. å sekkert masse ainna ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg