Almost done

Etter å ha “pakket” i drøye 7 timer nå, føler jeg meg veldig sikker på at jeg ikke har tatt med meg nok ting. Men når jeg tenker meg om så trenger jeg vel strengt tatt ikke å ha med meg noe som helst, kan jo bare kjøpe alt nytt i Danmark :) Det er også typisk meg å glemme noe vesentlig når jeg skal reise en plass, jeg kommer sikkert til å huske pengeboken men ikke kortet..

Nå har jeg i alle fall funnet noe å bedrive tiden med, jeg skal nemlig se på MTV movie awards i håp om å få med meg Justin Bieber! (og Selena…) Mulig at jeg kommer til å døgne i natt, siden jeg bare er nødt til å få med meg dette :)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg