What a wonderful day

Studieturen vår har vært helt fantastisk! Var hjemme i dag i halv 5 tiden, og da kom jeg jo såklart hjem til full sol og skyfri himmel, og gradestokken viste ikke mindre enn 27 grader :) Håper på like godt vær i morgen, for siden jeg ikke kom opp i eksamen i dag (HELDIGVIS) betyr det at jeg har hele morgendagen fri og ikke skole før tirsdag! Kunne ikke vært mer fornøyd akkurat nå, så må vel feire dette til helgen ;)

Nå skal jeg legge meg snart tenker jeg, har vært nok lange netter på turen så døgnrytmen min er nødt til å komme på plass igjen. Men først må jeg vel få lagt på plass alle klærne og tingene jeg kjøpte på turen, ble faktisk en god del! Og en annen ting – jeg er ikke fattig lenger! Da jeg sjekket kortet i dag tidlig hadde jeg plutselig 1800kr på det, så det er jo nesten ett mirakel :) Har hatt en flott dag med bare oppturer, så om det fortsetter sånn skal jeg ikke klage!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg