Dårlig bloggerrr

Jeg får vel komme med en aldri så (s)liten oppdattering? Vurderte egentlig å ta en pause siden jeg er så dårlig til å ta nye bilder, oppdattere med noe bra og i tillegg har liten blogglyst for tiden.

I går kveld dro jeg opp til Isabel og spiste grillmat der sammen med Lotte og Martin. Jeg sov hos henne i natt, siden not a single person kunne kjøre meg hjem.. Men det var sykt koselig å tilbringe natten med henne og bare snakke, siden ingen av oss ville sove for rundt om i 7 tiden :) Etter at jeg har kommet hjem har jeg faktisk ikke gjort noe som helst, har bare sett på Ugly Betty og sovet litt mer! Ser for meg at det kan bli litt tidlig kveld på meg i dag, men never say never, kan også hende at jeg blir våken hele natten..

Også er det en kar som har mast i flere uker om å få komme på bloggen, så ja selvfølgelig Daniel skal du få komme på bloggen, vil jo ikke miste en av mine privatsjåfører! For siden jeg er kjendis, så har jeg såklart privatsjåfører ;) Tuuusen takk for at du har kjørt meg hit og dit, du er en knupp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg