En solskinnsdag

Det beste jeg vet er å starte dagen med å forsove meg, så hvorfor ikke gjøre det i dag? Men gjorde meg i grunn ingenting siden vi bare skulle levere bøker så dra hjem igjen. Åååh, er så sinnsykt herlig vær i dag! :) Har vært sol og skyfri himmel hele dagen, så for noen timer siden kom jeg hjem fra Elgsnes hvor jeg har vært å grillet sammen med noen venner. Nå sitter jeg hos Martine, sammen med Jonas som har sloknet på sofaen, og ikke aaner hva jeg skal ta meg til siden hun har dratt på Milano for å hente pizza til oss!

Martine hadde tydeligvis litt problemer med å få plass til pizzaen på den stakkarslige scooteren sin, men (u)heldigvis kom hun nå hjem igjen i god behold. Jeg vurderer å gjøre litt djevelskap med Jonas som ligger som ett slakt på sofaen og snorker, men siden jeg frykter for livet mitt tror jeg at jeg dropper det, han ble nok sur da jeg prøvde å vekke han i sted…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg