Svar på gamle spørsmål

Siden jeg ikke har svart på noen gamle spørsmål, så tenkte jeg at jeg kunne gjøre det nå! Here we goooo…

hvilke blogger leser du?
Fast leser jeg bare tcmn og sophieelise, men leser også blogger jeg kommer over.

hvor mye tid bruker du på bloggen?
Jeg bruker i grunn mye tid på bloggen, og prøver alltid å forbedre noe og blogge bra!

hvem er din beste venn?
Jeg har flere gode venner. Martine, Ida Mari, Sophie, Carina, Marte og Catharina er vel de jeg forteller det meste til.

drikker du ofte?
Jeg drikker i grunn ikke så veldig ofte, blir vel mest når det er bursdager eller arrangementer.

fortell det beste minnet du kommer på akkurat NÅ
Studieturen til København med klassen min :)

hvordan kamera bruker du?
Hahah, kameraet jeg bruker er et dritgammelt Canonkamera fra 2006 eller noe sånt.

hvilken linje/skole går du?
Jeg går på Stangnes VGS, førsteåret Service og Samferdsel. Skal forhåpentligvis begynne på reiseliv til høsten :) 

hva skal du bli når du blir stor?
Jeg aaaaaaner ikke.

favoritt klesplagg?
Kosebukse og en genser fra Monki.

hvordan sminke bruker du?
Foundation, mascara, pudder og øyebrynspudder.

Hva liker du best med deg selv?
Om jeg må velge noe, så må det vel være håret mitt.

Hvilken mascara bruker du?
Define a lash eller noe sånt, en rosa i alle fall!

Hva er din aller største drøm?
Å få møte Justin Bieber! Og jeg kødder ikke. 

hvordan har du det på service og samferdsel?
Jeg har hatt det baare supert! Kunne ikke fått en bedre klasse :)

Leser du noen blogger fast?
Bare tcmn og sophieelise

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg