I wanna go all the way

Jeg sto opp for ikke så lenge siden, for å innse at det bare kommer til å bli drittvær idag. Men dette er i grunn litt positivt for meg, fordi da får jeg tid til å rydde på rot-rommet mitt, noe som jeg ikke har orket når det har vært så fint vær ute. Senere skal jeg kanskje til Hagavannet sammen med noen folk og grille :) Det blir sikkert kjempekoselig!

Nå må jeg bare gå tilbake til jobbingen, er helt forferdelig hvor rotete det er her, er såvidt jeg ser gulvet i gangen..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg