Lykketrollet

Jeg sto opp for en halvtime siden, og til min fortvilelse ser jeg at alt av oppvask enda står i vasken.. Hadde nemlig noen veldig vennlige middagsgjester på besøk ved midnatt, som spiste, rotet – og dro. Noe som vil si at det nå er jeg som sitter igjen med all oppvasken :( Må vel bare hoppe i det, og bli ferdig tenker jeg…

Og siden jeg akkurat har stått opp, blir det ingen bilder av meg sånn som jeg ser ut akkurat nå. Det var søtt at håret mitt sto rett opp da jeg var mindre, når det gjør det er det bare…. Rart.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg