My wonderful girls

Kom hjem i 2 tiden fra jentekveld hos Carina med noen av mine herlige jenter ♥ Vi har bare kost oss sammen, spist pizza og selvfølgelig snakket litt gossip! Har det alltid koselig sammen med jentene, håper ikke det blir så alt for lenge til neste gang vi samles :) Her er noen bilder fra kvelden:

Nå skal jeg snart legge meg, stå tidlig opp og få pakket! Drar nemlig til mamma i morgen, og blir der til tirsdag. Blir kjempekoselig å møte alle venninnene mine der borte igjen ♥ Er alt for lenge mellom hver gang jeg er der! Og nå får jeg i tillegg med meg Lofotmessa i helgen :)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg