Supertilbud på MoroccanOil og Renati

Jeg har brukt MoroccanOil en god stund nå, og er blitt helt avhengig. Siden jeg bleker håret mitt med jevne mellomrom, kan det bli utrolig slitt, men etter at jeg har begynt med MoroccanOil har håret mitt bare vært glatt og ikke slitt i det hele tatt! Siden den også beskytter mot solen, er denne virkelig ett must nå i sommer for å beskytte håret ditt også. Den beskytter også håret når du bruker slettetang og hårføner – akkurat som de varmebeskyttende produktene gjør. Denne oljen har virkelig alt!

Vanligvis har jeg kjøpt det hos frisøren min til 299kr, men nå har jeg funnet den på denne siden mye billigere siden de har tilbud på det – hvor du får to flasker til 399kr, noe som er superbillig! Dere får også avslag på Renati og interiørartikler. Stort pluss for meg i alle fall at jeg kan handle der på postoppkrav :) Løp og kjøp!

Bruker du MoroccanOil? Om ikke, prøv det, du kommer ikke til å angre siden håret ditt blir helt fantastisk etterpå :)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg