Jeg er sliten

Så utrolig bra det var på Døgnvill i går! Kelis og Robyn var sykt, selv om jeg må innrømme at jeg fikk med meg bare en liten del av konsertene.. Tok også kjempemange bilder, men på en eller annen måte har kameraet mitt havnet i vesken til Tuva, så jeg får legge bildene ut senere! Enda hun bor bare 2-3 hus unna Therese orker jeg virkelig ikke å gå utenfor døra nå..

Nå er det bare å starte med oppladding til i kveld, håper det blir like sykt i dag som i går :) Og ikke minst, Chris Medina er i dag!!!!!! Har hørt at han suger live, men jeg dømmer ingen før jeg har hørt han selv. Og jeg synes faktisk det er sangen som betyr noe, og budskapet hans.

Se på denne søte gutten vi møtte på Døgnvill i går!! Tuva mente at han lignet på Justin, men han her var såklart waaaay kjekkere!

8 kommentarer

Siste innlegg