Videoblogg: Chris Medina på Døgnvill

Klarte å filme litt av Chris Medina på Døgnvill, blant annet What Are Words og Fix You. Har nettopp ventet i flere timer for å få denne lille filmen opplastet på youtube, så tar sin tid.. Er heller ikke så veldig stødig, ble sykt skjelven av å se han! Men dere får i alle fall høre han synge live, er vel det som er det viktigste? Videobloggen jeg skulle lage i går kveld må jeg bare vente med til i morgen, er syk så det frister lite å filme meg selv når jeg ser ut som svaredauen selv. True story.

Forresten, kan dere gjøre meg en liiten tjeneste? Poke min kjæære bestevenn Kristoffer. (link på navnet) han er kjekk og singel ;) Dere kan også legge han til som venn, han er snill som et lam!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg