IsaDora Big Bold Mascara

Jeg har aldri vært noe stor fan av sånne børster som på denne mascaraen, siden jeg alltid føler at vippene blir klumpete av dem. Men når jeg fikk denne mascaraen i posten måtte jeg jo nesten bare gi den en sjanse, derfor har jeg prøvd den ut i noen dager nå, og jeg er superfornøyd :) Elsket designet på den i tillegg, men det kan vel kanskje være fordi jeg elsker lilla også..? Kan ikke si annet enn at jeg har funnet meg en ny favoritt nå, og jeg anbefaler dere alle å prøve ut denne! Har du prøvd den?

isadorautvalgt
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg