Favorite T-Shirt

På lørdag fikk jeg bestemor til å dra til byen for å hente en t-skjorte som jeg hadde lagt av. Åååh, lykken  Stikker såklart litt i hjertet at jeg ikke passer den siden det er størrelse 12 år – men den pynter nok like mye opp på veggen :) Du tenkter kanskje hva jeg skal med en t-skjorte jeg ikke passer? Tenker jeg også, men jeg bare måtte ha den. 

Nå skal jeg redigere noen bilder fra en photoshoot jeg og fire andre jenter fra klassen var på for to timer siden. Legger ut bildene så fort jeg kan :) De som ble bra, i alle fall..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg