Time to think

Spotifyliste HER. En liten liste over sanger jeg hører på når jeg ikke akkurat er i “partyhumør”. Gavin DeGraw er såklart en av favorittene, har alltid elsket han og hans musikk ❤ Dette er virkelig en liste som har gått på repeat i flere dager.


// gammelt bilde as

Nå skal jeg være flink pike og støvsuge stuen til pappa kommer opp! Synd jeg ikke kan synge for full hals slik jeg pleier å gjøre når jeg er alene, har så syykt vondt i halsen.. Haha, sunget litt for mye kanskje? Wupsi

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg