Q&A #1

Hva er favorittfargen din?
Jeg har ikke en bestemt favorittfarge, men jeg elsker lilla og rosa da!

Hva er din naturlige hårfarge?

September 2009

Mars 2010

Drikker du alkohol?
Kan vel heller spørre hvilken 17åring som ikke gjør det.

Blir du hyper av burn?
Haha vet ikke..? Drikker det så å si aldri.

Hva ønsker du deg i julegave?
Jeg ønsket meg i grunn en hel del med ting, men fikk aldri sagt i fra hva.. Blandt annet ekstra blitz, stativ og objektiv til kameraet, iPhone (det visste mamma og pappa godt) og ny seng.

Tror du på nissen?
Til en viss grad, ja. Eller nei, jeg vet ikke helt..

Enn tannfèen?
Haha, det tror jeg i alle fall ikke på! Fordi jeg vet det er mamma som legger penger i glasset med tanna i.

Hvilke karakterer har du på skolen?
Det er faktisk helt forferdelige karakterer, de siste prøvene jeg har hatt har gått sykt dårlig. Men det kan vel også ha noe med å gjøre at jeg har vært syk en stund, og henger syykt etter på skolen… fml til det

Hvor jobber du?
Jeg jobber på Nor Style – en butikk hvor vi selger barneutstyr, barneklær o.l.

Hvor har du kjøpt den grå genseren?
Går ut i fra du mener denne, og den er kjøpt på Bik Bok.

Og tannblekingen?
Den er kjøpt på Vita.

Hvilke blogger leser du?
Kan lage eget innlegg om det en annen gang 🙂 Men har laget ett HER da for en stund siden.

Hvordan spille var det de jentene spilte i går? På mobilen?
Wordfeud! Google it, eller bare last det ned. Sykt gøy! Er som scrabble.

Bor du hjemme hos foreldrene dine?
Jeg bor hos pappa, mamma bor i Lofoten.

Er søskene dine hel eller halvsøsken?
Alle mine fire småsøsken er halvsøsken – pappa har to, og mamma har to.

Hva synes du om at Sophi ligger på 2.plass?
Jeg unner henne det ❤

Er det misunnelser i vennegjengen deres?
Hmm.. Ikke som jeg kan komme på i alle fall? Eneste jeg kan komme på er om noen har fått noe som vi andre har lyst på, haha. Da er det ganske lett å bli misunnerlig!

Hvor mange lesere pleier du å ha?
Det varierer veldig fra dag til dag, alt fra 400 til 600 lesere er vel det “normale”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg