Q&A #3

Nå skal jeg stikke på jobb, så vi blogges senere ♥ I mellomtiden får dere svar på noen spørsmål som har gått igjen i det siste.

Hvor er genseren i fra?

Var noen som lurte på hvor denne svarte glittertoppen er fra, og den har jeg kjøpt på Nelly. Har visst glemt å vise dere den, wupsi. Den er fra merket Sisters Point, og jeg vet de selger det på B-Young i alle fall. Jeg fikk høre at det merket skulle være ganske små i størrelsene, derfor kjøpte jeg den litt større. IKKE gjør det, den er alt for stor til meg egentlig.. Angrer. Direktelink her

Hvordan jeg farget / bleket etterveksten til Therese (tcmn)

Vi brukte en boks farge og en boks bleking. Egentlig er det lurest å bruke to bokser med bleking, men hun hadde en boks farge liggende så da brukte vi bare den. Jeg brukte hårfargen i det håret som er mest “skjult” sånn at det ikke skulle vises så godt om det ble gult, også brukte jeg blekingen i resten av håret. Tok den blekingen som ble til overs, over der jeg hadde hatt fargen slik at det også kunne blekes litt ekstra. Men anbefaler å bruke bleking ovenfor farging, var det jeg brukte da jeg hadde “blondt” hår. Funker mye bedre!

Hvem har laget headeren min?
Er noen som har spurt om det, og det er ikke jeg som lager mine egne headere. Kan ingenting med photoshop, haha.. Den jeg har nå er det Kine som har laget!

3 kommentarer
    1. Victoria Venbakken: det klødde bare, ikke annet enn det. Har selv hatt blondt hår og måttet bleke etterveksten, og jeg synes ikke det gjorde vondt å ha i. Kommer vel kanskje litt an på blekingen også?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg