solid ground

Nå sitter jeg hos April sammen med Martine. Vi dro på butikken etter skolen og handlet inn litt middag, så nå er jeg alt for mett.. Skal kose meg med en kopp iste fra kaffemaskinen hennes. Dolce Gusto ♥ Nå er det tetris og gossip i noen timer til før jeg drar hjem, er dødssliten etter skolen så blir tidlig kveld på meg. Forhåpentligvis. Blir vel opptatt med CSI eller noe i kveld så da utgår søvn, ehe…

Skulle egentlig ta bilder av alt vi hadde kjøpt osvosv, men såklart har jeg ikke med kamera og April har ikke minnebrikke til sitt.. (fordi jeg har tatt alle hennes, haha) Sååå da legger jeg ut en gammel sangvideo så det ikke skal bli ett fattig innlegg uten noe, haha. Noen av dere har kanskje hørt den før, men da kan dere jo bare “glede” dere til neste! Vet enda ikke hvilken sang jeg skal synge, men troor jeg skal spille inn i kveld.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg