Q&A #4

Hvor er kjolen på headeren din fra?
Kjolen jeg har på meg i headeren – og på nyttårsaften – er fra Bik Bok. Kjøpte den en stund før jul på salg til 200,- eller noe sånt, så tviler på at den enda er å finne.

 Hvordan får du smilyes i innleggene?
Jeg kopierer smileys fra nettet og limer inn i innleggene :)

Hvor er buksen din fra?
Den buksen her er fra Bik Bok og heter Groupie. Favoritt!

Er brunfargen av selvbruningen?
Jepp, bortsett fra i fjeset da, tørr ikke bruke Loreal sin i fjeset siden det er så mye parfyme i den. 

Hvor er genseren i fra?
Den kjøpte jeg på Bik Bok og er fra fjorårets vinterkolleksjon, så den er nok neppe i butikkene nå.

Hva heter den rosa drikken Sophie drakk?
Den heter Cartron grapefruit ett eller annet, om jeg ikke tar helt feil. Og den var supergod!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg