Q&A #5

Hvor er denne genseren fra?
Den er fra NELLY og koster 329,- Du finner den HER. (direktelink)

Har du planer i ferien?
Vet ikke om du tenker på sommerferien eller påskeferien? Har uansett ingen planer verken for påsken eller sommeren, vet bare at siden jeg blir 18 i sommer skal jeg mest sannsynelig ta meg en tur til Oslo sammen med Soph!

Har du hatt blondt hår?
Ja, i ca 1 1/2 år. Så slik ut før jeg farget det brunt;

Skal du farge håret blondt igjen?
Du skal ikke se bort fra at det kanskje blit litt lysere mot sommeren, er i alle fall det jeg har tenkt. Starte med noen striper og se hvor lyst jeg vil ha det!

Hvor har du kjøpt denne toppen?
Den er fra NELLY, men de er fri for den.

Har du bra selvtillit?
Nei, det har jeg overhodet ikke. Skulle ønske jeg hadde det og kunne være fornøyd med meg selv, men jeg bare klarer det ikke. Er vel kanskje litt svak der? Missunner alle som klarer det, en dag skal jeg også kunne smile når jeg ser meg selv i speilet. 

Fester du mye?
Ja.. Kanskje litt for mye? Er ute så å si hver helg, men det har dere vel merket på bloggen, haha.. Tenker at jeg skal bli flinkere hver helg, men så skjer det aldri. Dette året er det jo syykt med 18-årsdager, så kan ikke legge flaska på hylla riktig enda!

Er du typen som vil være i ett seriøst forhold eller uforplikta forhold?
Jeg trives veldig som singel, men samtidig har jeg jo litt lyst på en kjæreste. Har aldri hatt en “ordentlig” kjæreste, det vil si; jeg har bare hatt kjærester på barneskoletiden. Så jeg får se med tiden, akkurat nå trives jeg slik som jeg har det :)

Når begynte du å blogge?
I 2008, da startet jeg på blogspot? Om det heter det? Også startet jeg med blogg.no i 2009 var det vel.

Kan du ha konkurranse snart?
Tja, kan vel la seg fikse. Får se hva jeg klarer å få til!

Sier du noen gang ting du ikke mener?
Gjør ikke de fleste det? Jeg kan jo være ironisk til tider, men for å si det slik merkes det veldig godt når jeg er det.

Hvor høy er du?
Sist jeg målte meg var jeg 1.60, og jeg har ikke vokst siden da.. Men jeg synes bare det er flott å være lav! :)

Holder du på med noen?
Nei, ♥singellivet♥

Hva er det beste du vet å drikke?
Iste med guavasmak! Helt fantastisk. Og sjokomelk, haha.

Hvorfor henger du med så mange toppbloggere? Therese, Sophie og Tuva?
Sophie er jo bestevenninna mi, så er vel kanskje derfor..? Therese og Tuva har jeg også blitt god venn med, så that’s why.

Bruker du extensions eller er det ditt naturlige hår?
Bruker nok ikke extensions, så takk for komplimentet! :) Er mange av dere som har spurt, men jeg er bare rett og slett veldig heldig med hårveksten min, håret mitt har vokst utrolig mye på bare to år – da hadde jeg skulderlengde.

Hvilke hårprodukter vil du anbefale? Og har du en bra side hvor man kan få kjøpt hårprodukter?
Kan lage ett eget innlegg om det om det er av interesse?

Har du noen bloggtips? Hvordan blogger leser du?
Amanda, Sophie, Tuva, Therese, Lene Orvik, Annais og Andrea Badendyck er så å si de eneste bloggene jeg leser. Ellers leser jeg blogger om kommer i newsfeeden på facebook, haha.

Vet du hvor man får tak i Marc Jacobs klokken?
Vet at de selger dem på blandt annet klokker.no (direktelink)

Håper dere ble fornøyd med svarene, og om det er noe annet er det bare å sende meg epost eller skrive en kommentar!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg