triste disneyscener

Nå er jeg hos Sophie, har vært her ca hver søndag i lengre tid nå så har blitt en slags tradisjon. I dag har vi diskutert litt om videoblogger vi har tenkt å lage, haha tenkte for eksempel “en dag med oss” hvor vi filmer og klipper sammen klipp som er typisk oss å gjøre når vi er sammen. Så i dag har vi sett på triste scener i disneyfilmer og da er det jo obligatorisk at jeg begynner å gråte av Løvenes Konge, skjer hver gang :( Er vi de eneste som bruker fritiden på å google (evt. youtube’) gamle disneyfilmer fra 90-tallet? Elsker å mimre om ting fra barnetiden, masse fine minner ♥

Siden det enda er en fridag igjen skal jeg og Sophie være sammen med noen venner senere og se film, tillater meg sen kveld siden jeg kan sove bort hele morgendagen om jeg vil :) Noen som gleder seg til å komme tilbake til skolebenken? Well, I don’t.. Eneste positive er at jeg får sett alle i klassen min etter å ha vært borte fra skolen i tre uker nå, sykt hvor fort tiden går.

Triste scener fra disneyfilmer, hvilken synes dere er mest trist? Jeg stemmer såklart for Løvenes Konge.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg