filmer jeg må se

Vet ikke om jeg skal ta den der “husker første gang jeg så den” fordi jeg tror ikke jeg kan huske akkurat første gangen, men husker i alle fall at jeg så den utallige ganger da jeg var mindre. Den kom jo ut i 1997, altså for 15 år siden, og jeg synes enda det er en av de fineste filmene som finnes. Haha, husker en gang da jeg var kanskje 8-9 år og hadde en venninne på besøk. Vi skulle se på film, og jeg var helt bestemt på at vi skulle se Titanic. Endte med at da hun dro hjem igjen og fortalte moren hva vi hadde sett ble hun ikke særlig glad, hva er galt med å se Titanic som 9 åring? Vellvell. I alle fall, nå kommer den jo ut i 3D! Da er det jo en selvfølge at jeg må se den på kino, og felle noen tårer.

Haha dere bare må se denne også! Følte den passet litt bra inn her. Jeg elsker Ellen.

 Har vært forelsket i Zac Efron siden jeg så han første gang i High School Musical, så denne er jeg i alle fall nødt til å se!

 Channing Tatum, jeg har virkelig ikke ord, etter å ha sett han i Dear John var jeg dømt til evig forelskelse. Rachel McAdams er også en fantastisk god skuespiller, dere husker henne kanskje fra Mean Girls? Var der jeg først så henne i alle fall. Også spilte hun jo hovedperson i The Notebook. Så dette er en god kombinasjon med hovedrollene!

Etter å ha vært med i flere favorittfilmer er jeg nesten tvunget til å se denne, Amanda Seyfried er utrolig flink. Hun kjenner dere kanskje fra blant annet Dear John, Letters To Juliet, Mamma Mia, Veronica Mars og ikke minst Mean Girls. Alle disse filmene er verdt å se! Håper denne også lever opp til mine forventninger, siden den tross alt har fått 5.4 i rating på IMDB.

Med Chris Brown i en av hovedrollene vil jeg være en idiot om jeg ikke ser den, så uansett utrolig bra ut! Og om den ikke er det så er det i alle fall eyecandy å se på. Har fått 6.2 i rating også, ikke verst bare det. Også lærer man vel kanskje hvordan menn tenker? Haha.

Megan Fox er med. Trenger ikke si mer enn det. Ellers så det ut som en sykt bra komedie!

Jennifer Aniston er hovedgrunnen til at jeg må se denne, men ja den så bra ut da! Begynte å le bare av traileren, også har den jo fått 6.1 i rating så.

Etter at jeg så Anne Hathaway i Prinsesse på Prøve var jeg overbevist om at hun kom til å nå langt og bli en super skuespiller. Hun er også super i The Devils Wears Prada, Ella Enchanted og Bride Wars. Alle verdt å se! Også er jo dette en kjærlighetsfilm da, perfekt for meg.

Denne er egentlig utrolig gammel (haha 2 år), så den har (TAKK GUD) kommet ut nå. Jeg fikk frysninger av å se på traileren og har allerede satt den på nedlastning. Den har fått 7.0 i rating, og av god grunn vil jeg tro. Kristen Stewart kjenner dere vel fra Twilight? Fantastisk god skuespiller er hun. 

Liker dere at jeg kommer med sånn her med jevne mellomrom? Filmtips og slikt? I såfall kan jeg gjøre det oftere! :)

Også må dere huske å melde dere på konkurransen min – vil trekke vinner så fort som mulig! HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg