strykekveld

Nå er jeg hos April sammen med Martine og Kristine for å stryke på russebuksene! Vi er godt i gang og Kristine er nesten ferdig snart, woow. Jeg har bare tatt på to merker, men det er fordi jeg skal sy inn buksen før jeg stryker på resten. (også gidder jeg ikke, hehe…) Vi skulle jo egentlig være flere jenter fra klassen her i dag, men vi var visst de eneste som møtte opp. Tror uansett jeg skal dra hjem snart siden det er skole i morgen.. Har egentlig ikke gått helt opp for meg enda :( Kommer mildt sagt til å bli vanskelig å stå opp i morgen, ser for meg en halvtime med slumring før jeg får fingeren ut og står opp.

April har nettopp vært i sverige!! Syykt med godteri her altså.

Mitt første merke, woho

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg