Q&A #6

Hvilken foundation bruker du?
Akkurat nå bruker jeg en fra Maybelline, husker ikke hva den heter. Age renew(?) eller noe sånn. Skal være veldig bra for å dekke over rynker! Haha.

Hvor er toppen fra?
Dette har dere spurt om før, og den er (enda) fra NELLY. Dessverre er de (nok en gang) utsolgt.

Hvor jobber du?
Jobber på en butikk som heter Nor-Style, hvor vi selger barneutstyr og barneklær. Trives kjempegodt!

Hvor mange GB er det på iPhonen din? Hvor kjøpte du den?
Det er 8GB på den, og det er en iPhone 4, ikke 4S. Jeg kjøpte den på djuice.no siden de hadde supertilbud, ser prisen er gått opp til nesten det dobbelte nå av det jeg betalte.

Hvor er skoene fra?
De kjøpte jeg på DinSko i Tromsø da jeg var der.

Hvor er genseren din fra?
BikBok!

Bruker du extensions?
Nei det gjør jeg ikke, i alle fall ikke enda. Har planer om å klippe meg snart, så gleder meg til å se hvor mye de må ta av det – blir det mye må jeg nok starte med det.

Hvem har laget headeren din?
Hun heter Kine! Har bloggen kiths.blogg.no, er hun som har laget designet mitt også. 

Hvor er vesken din fra?
Morris i Tromsø.

På bildet under her er vesken bak-frem, er mye finere på fremsiden.

Kan jeg få russekort?
Var overrasket over at så mange av dere ville ha russekort, og det er jo utrolig koselig da! Så ja, jeg kan vel kanskje sende ut russekort. Om dere melder dere på konkurransen min HER og skriver at dere vil ha russekort også, så skal jeg kontakte dere på mail så jeg får adresse og sende ut. Føler meg litt som julenissen nå, haha :)

Kan du legge ut bilde av det ferdige resultatet på russebuksen?
Det skal jeg selvfølgelig gjøre, har nettopp fått den sydd opp, så nå kan jeg endelig starte for fullt å stryke på merker! :) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg