på repeat

Nå er jeg på skolen, i det minuttet jeg kom hit skulle jeg ønske jeg bare hadde blitt hjemme og sovet videre – vi skal ta sprøyte i dag :””'( Jeg hater sprøyter og blir alltid så sykt dårlig etterpå, er vel bare fordi jeg blir så nervøs før jeg skal ta den. Men det må gjøres! Skal vaksineres mot hjernehinnebetennelse, så det er ikke en vaksine du bilr tvunget til å ta. Men det er bedre å være på den sikre siden! Tenker i alle fall jeg.

Men nå skal jeg ha samfunnsfag, skulle egentlig bare si hei. Legger med noen sanger som står på repeat for tiden, sykt hekta på den siste!

3 kommentarer
    1. Hei! Må bare fortelle dæ at æ seriøst ÆLSKE at du legg ut masse musikk og filma!! 😀 Ellers digge æ bloggen din og e innom kvær dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg