langtorsdag

Ååh, langdag.. Kjenner torsdagene bare blir lengre og lengre for hver uke, så dere kan jo tenke dere når vi er 7 måneder ut i skoleåret. Er heldigvis ferdig om to timer, og da skal jeg hjem for å sove ♥ ♥ Min største kjærlighet er søvn, kunne glatt sovet meg gjennom livet for å si det sånn. I alle fall, tenkte å lage “filmtips” innlegg senere for dere om det er av interesse? Greit å vite om dere liker slikt, for det tar en stund å lage det. Si gjerne hvilke sjangre dere vil ha, romantiske filmer, komedier osv.

Tidligere i dag har jeg søkt på gamle sanger som jeg hørte på på ungdomsskolen og tiden før det, sykt morsomt! Har jo mange minner til enkelte sanger, for eksempel sangen jeg har lagt ved under minner meg noe sykt om klasseturen i tiende og sommeren! Og nå når solen har kommet frem passer det seg jo godt å høre på den :) Men nå skal jeg få fingeren ut og øve til en prøve vi har i neste uken, i norsk. Jeg-hater-å-leseeee

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg