mandagsfyll

Nå sitter jeg hos April sammen med noen jenter fra klassen, blir kosekveld i dag sammen med de før de som er 18 drar på byen x(x( suger så sykt å bare være 17. Jeg kødder ikke. Kom i alle fall rett fra jobb og hit, og før jobb var jeg en tur på en ungdomsskole for å gjøre noen våte, funket sykt bra! Også tok jeg meg en fridag fra skolen i dag, er ikke så utrolig kult det da, men følte det var nødvendig å streike litt når vi ikke fikk fri fra lærerne. Også er jeg jo russ da, det er vel god nok grunn til å droppe skolen? Nei, egentlig ikke. Er teit.

Her er i alle fall bildene fra fredag, haha tok sin tid! Men nå har jeg endelig fått kameraet mitt tilbake så jeg kan ta bilder igjen, føles sykt godt. Har savnet min baby ♥

Tidlig kveld for Espen as.

Stemmer det.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg