fredag den 13 eller

Startet dagen min med å forsove litt meg siden jeg hadde drømt at jeg begynte på skolen klokken 10, og dermed trodde jeg kunne sove til da.. Sto heldigvis opp kvart på 8 så jeg rakk skolen akkurat på håret! Fikk utdelt prøveeksamen i dag, noe som gjorde at hjernen min sa stopp og ga slipp på alt håp. Jeg klarer bare ikke å konsentrere meg om en prøveeksamen nå, at-det-er-mulig. Tidenes dårligste timing på den da, midt i russetiden! Kom hjem sånn i halv 11 tiden og gikk å la meg, noe som resulterte i at jeg forsov meg til kjøretimen.. Våket ett kvarter etter at jeg skulle vært på kjøreskolen og begynte å stresse som en gal, helt til kjørelæreren sa at han hadde tatt en annen elev i stedet for.

Kan denne dagen bli noe verre? Eller ups, skal vel ikke si sånt siden det som oftest blir verre da. Også har det snødd noe for-ferd-e-lig i dag også, betyr det at man må skifte over til vinterdekk igjen? Bare noe jeg tenkte på i sted, kan jo være skummelt om det kommer mer snø liksom. Skal kose meg med Hotel Cæsar og Gossip Girl nå ♥ Anbefaler alle dere som er fan av Cæsar å få dere TV2 Sumo, der kan dere se morgendagens episode før den kommer på TV, smart sant? Også har de Grays og Frustrerte Fruer lagt ut også, min sumo blir i alle fall flittig brukt!

Kollaaasj av min dag så langt. SE, SNØ!! :(

I går tilbrakte jeg en time på gulvet, må si det var ganske komfertabelt!


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg