Q&A #7

Er lenge siden jeg har svart på spørsmål, så det har egentlig bare hopet seg opp.. Må kanskje bli litt flinkere på det? Spør i kommentarfeltet om det er noe du lurer på til neste gang!

Hvor jobber du?
På en liten butikk som heter Nor-Style, selger barneutstyr og slikt.

Hvordan får du de gule smilefjesene?
Jeg kopierer rett og slett fra en annen blogg! Så det kan dere bare gjøre her også, kopiere fra meg altså. 

Hvor er det blå skjerfet med stjerner på fra, og når kjøpte du det?
Har kjøpt det der jeg jobber, altså på en barnebutikk. Kjøpte det ved nyttår tror jeg! Men de har like skjerf på mange andre klesbutikker også da. 

Hvor ser du på serier på nettet?
Jeg er skikkelig badbitch og laster ned tv-serier, er derfor jeg alltid er one step ahead med alle seriene! Bruker thepiratebay.org, og har lastet ned utorrent hvor filene legger seg. Kan sikkert lage ett detaljert innlegg om dere ikke skjønner hvordan dere skal gjøre det. Ellers bruker jeg TV2 Sumo (direktelink) på nettet for å se på Grey’s Anatomy, Hotel Cæsar, New Girl, 2 Broke Girls og noen ganger Frustrerte Fruer. Er såå verdt å ha!

Bor du alene?
Nei, jeg bor sammen med pappa. Men noen ganger kan det kanskje virke slik? Men det gjør jeg altså ikke!

Hvor lenge har du og Sophie Elise vært venner?
Åj, det vet jeg faktisk ikke.. Haha vi snakket faktisk om dette igår! Er ingen av oss som kan huske det, faktisk. Vi har snakket i flere år, men var ikke før nyttår i fjor vi ble “ordentlig” venner og begynte å være sammen på fritiden og sånn. 


Når avslutter du konkurransen? (nellykjolen)
Den er avsluttet.

Hva synes du om å være på andre plass i harstad?
Er vel gøy det! Er egentlig ikke noe jeg tenker over.

Går ikke du på heggen?
Nei, jeg går nok på Stangnes!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg