prøveeksamen

Hei dere! I dag er det fridag for meg, eller så fri som jeg kan få i alle fall. Sov til klokken 11 (noe som var fan-tast-isk godt) før jeg sto opp og startet på tverrfaglig prøveeksamen. Tror dere jeg har kommet noen vei? Den skal leveres senest klokken 14.00 og for å si det sånn; jeg er sjanseløs. Får vel bare gjøre litt av den og håpe på det beste! Det som hadde vært best var jo om hele klassen hadde streiket, slik som vi ville. Men vi alle har vel to-tre englebarn som alltid skal gjøre oppgavene. Fuck dere altså x( Hehe, neida.

Er jobbhelg på meg denne helgen, så i morgen er det opp klokken 10! Jeg h-a-t-e-r å stå opp så tidlig på lørdager, det er umenneskelig, om jeg får si det. Men det må til om jeg skal ha penger og mat på bordet, vet dere.

2 kommentarer
    1. Bor du alene eller?
      Viktig med jobb ja, kunne ønske jeg hadde jobb.
      Satser på å få skaffet meg en snart, så jeg får penger til å flytte ut og sånn.
      Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg