pakker i posten

Jeg begynner å bli ganske så lei av blogg.no nå, når jeg skal blogge få funker ikke blogsoft eller så er den så treg at det ikke går å laste opp bilder. Jeg skjønner ikke at det kan være så utrolig vanskelig å sette opp en eller annen sperre slik at det ikke går for andre å angripe systemet? Tror de bruker mer tid på å prøve å midlertidig holde dem ute, i stedet for å sette opp nettopp det, en sperre som faktisk funker over lengre tid. Kjenner jeg blir sykt irritert.

På fredag fikk jeg to pakker i posten fra beautykick.no, ble superfornøyd med alt! Det er uten tvil en av mine favorittnettsider, utrolig kjapp levering og alt jeg har av hårprodukter er derfra. Det er mye billigere der enn på salonger, de har til og med sammenligning i prisene på alle deres produkter, smart! Så ser du hvor mye du sparer :) Skal i alle fall teste ut selvbruningen over lengre tid i neste uke for å se hvor fort man ser forskjell på fargen, har stor tro på den!

St. Tropez selvbruning finner dere HER, den er nå på 20%! Det er også alle de andre variantene, de finner dere HER.

Tangle Teezer er den mest fantastiske hårbørsten jeg noen gang har hatt, den koster bare 139,- og er verdt hver en krone.
Den får ut alt av floker du har uten å lugge, noe som vil være perfekt til de som er hårsår. Den finner dere HER.

Gleder meg til å prøve denne, tror de er utrolig bra! Shampoo HER og balsam HER.

Søndagsoutfit, haha.. Er ufattelig godt å slippe russebuksen når jeg er hjemme, kan ikke huske sist jeg hadde på meg dongeribukse, and it feels soooo good!

2 kommentarer
    1. Er lei av blogg.no ,men vil ikke slutte på denne plattformen ,orker ikke begynne på ny liksom , har mange lesere på denne (:
      men fine ting du hadde fått<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg