new week

Følelsen jeg får når jeg ser ut vinduet – fantastisk! Er så utrolig deilig å kunne se ut og (nesten) ikke se en eneste flekk med snø, nå er det ikke lenge til sommeren er her :) Men det er jo mandag også, så selvfølgelig har jeg fått litt i underkant av hva jeg trenger av søvn. Heldigvis blir jeg bare sykt morsom når jeg får for lite søvn, men uheldigvis går det over sånn i 1-2 tiden og da blir jeg bare grinete, haha. Skal uansett prøve å holde meg våken resten av dagen så jeg får noe ut av dagen! Som oftest blir det jo bare til at jeg drar hjem og legger meg, sover til klokken 7-8, ser på Cæsar og har noen timer med dødtid hvor jeg ikke gidder å gjøre noe, for så å legge meg klokken 1. Not this day!

Men nå skal jeg få på sur-maska og ha time, denne dagen har jeg virkelig ikke skolemotivasjon.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg