No More Drama

Skulle teste ut St. Tropez i går men fant fort ut at det ikke er en selvbruning som man kan ta på seg uten hansker! Gikk heldigvis greit og jeg fikk bort det meste, helt til jeg bare måtte utfordre skjebnen i dag også å prøve. Hendene mine ser ikke uuut nå! :( Klarer faktisk ikke å se inni hendene mine nå, blir bare sykt depressiv av det.. Så vil bare advare dere om akkurat dèt! Blir nok ikke mer smøring før jeg har fått meg påsmøringshansker. Men kan vel se på den lyse siden da – det ble i alle fall jevn farge der, hahah :) Har også lakket neglene mine med min nyydelige deborah lippmann neglelakk (direktelink), ble ikke så verst! Noen andre som elsker deborah lippmann? Må virkelig gå til anskaffelse av flere, den er fantastisk!

Så dette har da jeg gjort i dag, og sett på Grays Anatomy på TV2 Sumo. Skal få ryddet litt på stuen nå før pappa kommer hjem, også skal jeg gå en tur i dusjen og dusje av det “overflødige” av selvbruningen. Så får jeg bare håpe noe av det sitter igjen! 

See på fine regnbuen vi har nå!! :)

Etter ett lag.

Finitoo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg