good christian bitches

Nå er det ikke lenge før jeg tar kveld. Har tentamen i morgen i norsk, og kan vel ikke si at jeg gleder meg noe sinnsykt til det.. Blir kanskje ikke blogging før i morgen kveld siden jeg skal på jobb klokken 4, men satser på at jeg er ferdig tidlig med tentamen – da er det rett hjem for å blogge! Blir en litt stressende uke nå med to tentamener, kjøretime og (om jeg orker) en liten tur til mamma i helgen :) Hadde vært supert om det hadde passet seg, begynner å bli en stund siden jeg var der nå.. Savner mammaen min ♥

Har i alle fall nettopp sett GCB og skal se siste episode av Frustrerte Fruer når jeg går å legger meg. TV-serieavhengig? Oh yes. Begynte nesten å gråte da jeg fant ut at det er siste sesongen med sistnevnte, hva skal jeg se da? Haha, kan love dere at akkurat det er ett av de største problemene mine nå for tiden. Og folk som klager over hvor forferdelig livet deres er gjennom facebook og blogger da. Er vel riktignok ikke ett problem, bare ett utrolig stort irritasjonsmoment.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg