fattigrussen

Nettopp kommet hjem fra skolen nå og skal lage meg noe å spise. Skal jobbe i dag for noen andre, tjene litt ekstra cashhh liksom! Egentlig skulle jeg ønske at jeg ikke hadde jobb da, for jeg er overhoode ikke oppegående nå.. Var ute og kjørte litt i natt med russebilen sammen med noen venner, har ikke ord for hvor sykt morsomt jeg hadde det, lite søvn = mye latter og litt tårer. Når jeg er trøtt blir det ofte til at jeg ler veldig lett, haha, så jada joda. Er sånn jeg føler meg nå! Pluss litt kvalme som plutselig kom sigende, æsj altså..

Hadde egentlig planer om å dra opp til Tromsø i dag, men så fattigruss som jeg er må jeg nok stå over :( Det er utrolig kjipt, men får ta det en annen helg!

Outift liksom. + russebuksen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg