russeknuter, check

Var noen som lurte på om jeg kunne legge ut alle russeknutene (eller russekrav som vi sier) vi har, men siden det er 200 tror jeg at jeg dropper det.. Dere kan heller få høre de jeg har gjort! Er jo enda noen dager igjen, så skal få gjort enda flere som jeg har planlagt, før det er over. Har vel gjort i gjennomsnitt ett krav om dagen? Haha det er aaalt for dårlig da!

√ Gå inn i en barnehage/barneskole/ungdomskole med fullt russeutstyr og dele ut russekort

Være bundet sammen til en medruss en skoledag

√ Gå 10 russ i tog bak fremmed person i 5 minutt

√ Tjene 25 kroner ved å synge og danse på torget

√ Sitte under pulten en hel skoletime, og i tillegg være aktiv

√ Gå 7 stk i tog bak en VG1-elev eller lærer og syng “hei-hå, hei-hå” fra snøhvit og de syv dvergene i minst 5 minutter

√ Kline med en av samme kjønn

√ Ha 10 marshmellows i munnen på en gang (ekleste jeg har gjort til nå, holdt på å spy)

√ Løpe rundt bilen 3 ganger i et kryss

√ Bestill kebab på gullhaugen (de har ikke kebab der)

Skrive muntre beskjeder og putt de under vindusviskerne på minst 10 bilder på en parkeringsplass

√ Sette en “L” bakpå et offentlig kjøretøy

√ Ved rødt lys i et lyskryss, hopper alle ut av bilen og danser

√ Spise russekort til medruss

√ Ha seks posesnus i leppa i 20 minutter

√ Under en time, rop “SEX” hver gang læreren sier noe på S.

√ Kjør ved siden av en person som jogger og ta på sangen “Eye of the Tiger” mens dere heier på at han/hun skal jogge fortere. hahahah så sykt morsomt, vi kjørte etter ett handballag!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg