pakker i posten

Heii! Har akkurat kommet inn døra hjemme fra et besøk hos Pia og lillebabyen ♥ Var en tur i byen tidligere å hentet en pakke på posten, og kom hjem til to andre i postkassen! Ikke værst det, da :) Blir ett utrolig kjapt innlegg dette, fordi jeg skal legge meg i en time (om jeg får tid, haha) før vi drar avgårde til Narvik – en stoor russegjeng! Tenker jeg tar med meg speilrefleksen? Har vært alt for dårlig til det nå i russetiden, så må vel starte nå når det er to dager igjen, haha.

Men nå er det senga for meg (for en time) ♥ Kos dere i kveld! Dere kan jo følge med på instagram om dere vil se bilder i løpet av kvelden/natten, for dette blir nok siste innlegget fra meg i dag. Men kommer nesten helt sikkert til å legge ut en del bilder der! :) Heter sstinemari på instaaah.

Solariumskremer fra http://solariumskrem.no. Tenker å gi noen av disse ut i en konkurranse – noen som kunne tenke seg det? Hands up!

Klut til å smøre på selvbruning, HERFRA til 79,-

Og en parfyme som jeg vant i bloggkonkurranse! For andre gang i år også, wohoo  :)

4 kommentarer
    1. hahah åååånei ikje narvik! værste plassen på jord, ingen ved siden, ingen under. Men ja kjør på med konkurranse:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg