russetoget

Heii! Nå har jeg nettopp stått opp og skal snart gjøre meg klar til jobb. Tenkte bare å dele noen 17.mai bilder med dere, måtte stjele bilder fra HT.no og Emilie siden jeg ikke hadde med kamera selv, hehe… Våknet nemlig klokken 12 og var så jævlig dårlig at jeg så vidt klarte å kle på meg skoene før jeg dro, måtte også ha på meg solbriller hele dagen siden jeg ikke klarte å se noe som helst. Hurra for 16.maifeiring altså! Har også noen bilder fra det som jeg kan vise dere senere, what a night.

Hadde det uansett utrolig morsomt i går! Ble kvitt kvalme og diverse etterhvert, men var sånn passe småirritert over småting hele dagen. Jeg fikk varm cola på narvesen??? Det ødela ALT. I tillegg til at jeg ikke klarte å spise sukkerspinn, kan dere tenke dere den skuffelsen? Eneste dagen i året hvor man kan få unne seg det..

 

 

 

RUSSEBILEEEN!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg