in love again

Jeg er forelsket – på ny! Vil bare brase ut i gråt når jeg hører på denne, er så utrolig søtt at han har laget en sang til moren på morsdagen, er det rart jeg elsker han?? ♥ Om jeg får møte han når jeg er i Oslo kommer jeg i alle fall til å begynne å gråte, kan ikke beskrive hvor mye det hadde betydd for meg å fått møte han – it’s on top of my to do list. Enda jeg tror sjansene er utrolig små for at han enda er i Oslo når jeg kommer da, men kan jo alltids håpe! Og drømme vil jeg jo alltid gjøre.

Drømmegutten ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg