the help

Noe jeg ofte har tenkt på er at det burde vært flere timer i ett døgn. 24 timer er bare alt for liten tid til alt man skal gjøre, burde i alle fall vært 30 timer i ett døgn slik at vi fikk litt mer søvn også. I dag skulle jeg egentlig ha pugget til økonomiprøve i morgen, men tror bare jeg må droppe det for å få ryddet rommet mitt litt, er klær OVERALT! Kjenner jeg blir litt stresset av det, fordi jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha så utrolig mye klær, og hver morgen har jeg ingenting å ha på meg.. I tillegg har jeg alle jenters luksusproblem – alt for liten lagringsplass. Får vel bare hoppe i dungene og kaste noe, dette kommer til å knuse hjertet mitt totalt. Jeg føler at det bare blir helt feil å kaste klær, er nesten umenneskelig.

Nok om det. Tenkte å anbefale dere en film! Så denne for en god stund siden, og dette er virkelig en film alle burde få med seg. The Help heter den, og handler om mørkhudede hushjelper før i tiden og hvor dårlig de ble behandlet. Utrolig nydelig film som jeg har satt på nedlastning nok en gang! Tror jeg skal se den før jeg legger meg, med mindre jeg finner frem økonomiboka mi og pugger litt..? Tenker uansett at det er nyttesløst, jeg fatter nada av det vi holder på med.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg