noe nytt

Nå skal jeg snart gjøre meg klar for å dra ned på jobb, begynner om under en time og må få fjeset på plass til da. Har hatt kjøretime tidligere i dag som gikk suupert! Enda jeg ikke får lappen på dagen, tror jeg det kommer til å gå fortere fra nå av :) Skal ha hyppigere kjøretimer nå etter skoleslutt sånn at jeg blir ferdig med det, så må jeg starte å øve til teorien om ikke så lenge også . . Er vel ikke lenge til jeg må få fingeren ut og ta den, for om jeg stryker tar det jo enda to uker før jeg får ta den på nytt. Kjenner virkelig stresset, for å si det mildt!

Her er genseren og skjorta jeg kjøpte i går, også genseren og veska jeg kjøpte i forrige uke som jeg ikke la ut ordentlig bilde av. Samme dongeriskjorte har jeg i mørk farge som jeg kjøpte da jeg og Soph var i Oslo! Elsker dem :)

Her er det jeg kjøpte i forrige uke. Hehe, litt pudder på genseren kanskje. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg