Q&A #10

Del 2 kommer snart.

Favoritt tv-serie?
Åh, det er så mange. . . Gossip Girl, Pretty Little Liars, Hotel Cæsar, Frustrerte Fruer, CSI Miami og NY, Grey’s Anatomy, Ugly Betty og lista fortsetter. . .

Beste minne?
Såå mange! Men da jeg fikk tak i billett til Justin Bieber – det topper det meste. . . Også klasseturen jeg hadde i tiende til Boden, klasseturen i førsteklasse til Danmark og da jeg var i Italia i 2010, er noen. Hadde det også utrolig koselig på klasseturen nå i andreklasse, da vi var i Luleå.

Har du og Sophie vært venner lenge?
Har kjent hverandre i flere år, men var vel rundt om to år siden vi ble ordentlig gode venner.

Hvordan ser drømmemannen ut?
Han har ett hjerte av gull og er bare snill og god mot meg!

Hvor mange land har du vært i?
Spania, Sverige, Finnland, Danmark og Italia! Og Norge da, haha.

Hva må en blogg ha for at du skal like å lese den?
Ryddig design og bra header, lite skrivefeil, bilder i alle innleggene, oppdatteringer hver dag og rett og slett være en blogg som jeg “faller”  for. Det med skrivefeil er utrolig viktig for meg, har ikke oord for hvor irriterende det er å lese en blogg med utallige skrivefeil. . .

Leser du noen blogger som ikke er på topplista?
Ja, men leser generelt lite blogger egentlig. . . Men leser Martine, Amanda og Hanne fast. (Enda Hanne er dårlig til å oppdattere. . . Men mye bra i arkivet!)

Har du kjæreste?
Nei, elsker å være singel!

Crush på noen atm?
Nej

Har du vært sammen med noen?
Har aldri hatt en “ordentlig” kjæreste nei.

Hva er planene dine til høsten?
Ta tredjeåret påbygg – ser frem til ett sykt tungt år. . .

Kan du lage ett innlegg med tv-serier du anbefaler og ser på? Og hvordan du laster ned tv-serier?
Ja det kan jeg!

Beste venner?
Sophie, Amanda, Lisa, Martine, Martine, Charlotte, Carina, April, Mona. . . Håper ikke jeg glemte noen nå? Hehe. . .

Beskriv vennene dine:.
Alle er gode som gull og fantastisk på hver sin måte ♥

Hva skjer videre? (sånn med skole, utdanning, flytte osv)
Jeg skal ta tredjeåret påbygg i Harstad nå, så kommer til å fortsette med å bo hjemme hos pappa!

Favoritt stedene dine i Norge?
Lofoten ♥ Og Oslo kanskje. . .? 

Hvem liker du best av toppbloggerne, for uten om Sophie?
Kjenner jo Tuva og Therese, så kan si at jeg liker dem utrolig godt – både som personer og bloggere! Ellers synes jeg Annais har en utrolig bra blogg, og Marthe Borge.

Har du sett project x? Og kunne du ha tenkt å arrangert/vært med på en sånn fest?
Jepp, har sett den. Vet ikke helt om jeg kunne tenke meg å arrangere det, men kunne godt tenke meg å vært med på det ja! Haha er jo en opplevelse for livet, og noe man ikke kan gå glipp av.

Kor man kan kjøpe tannblekning i butikkan? ka det koste ca? 😀
Kjøpte min på vita! Den kostet 100kr og er en sånn penn, ver ikke heelt om den funker da.. Men de har også SmileLab som skal være veldig bra! Men det koster rundt om 400kr.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg