Q&A #11

Har du en selvbruning å anbefale? En som gir farge fort og er lett og påføre.
Vil bare anbefale St. Tropez selvbruningen – beste jeg har prøvd! Kan kjøpes HER. Skal også teste ut Xen Tan (som skal være sykt bra) som jeg fikk i bursdagsgave, men det blir en stund til.

Hvor kjøpte du tangle teezeren?
HER

Hvor er du fra?
Jeg er fra Harstad!

Hva var det morsomste i russetiden, og anbefaler du noe for russen til neste år? Eller noe du ikke anbefaler?
Det morsomte var når vi gjorde russekrav og turen vi hadde til Narvik! Var litt morsomt å kunne plage russ fra en annen by, siden de andre russene her i byen var litt for hårsår når det kom til rampestreker. Men vi hadde det i alle fall utrolig morsomt! Kan anbefale dere å gjøre så mange russekrav som mulig, er sykt morsomt. Og gjør mye ut av russetiden, ikke bare sitt hjemme og se på tv. Du er bare russ en gang! (eller to) Er ikke morsomt med russ som ikke gidder å gjøre noe som helst, å være russ er nesten som å bli ett barn igjen haha. Anbefaler dere ikke å drikke dere sanseløs på 16.mai, det ødelegger nemlig hele 17.mai. . . Jeg snakker av erfaring, haha. Heldigvis er jeg russ igjen til neste år og vet nøyaktig what not to do – og what to do!

Verste fyllehistorien?
For litt under ett år siden snek jeg meg inn på byen (sykt bad) og fikk tidenes fineste (styggeste) kutt på låret, sykt dypt! Har verdens styggeste arr der nå. . . Og en gang var jeg å heldig å få ta limo hjem fra en bursdag et stykke unna, vi stoppet i byen i noen minutter fordi noen måtte spy og da gikk en kompis ut av bilen for å hjelpe til, på denne tiden klarte jeg å sitte i vinduet og irritere noen menn som sto utenfor, så stakkars kompisen fikk seg visst bank haha. . . (husker bare 10-15min og vi kjørte i en time, hehe) Da jeg kom hjem skulle jeg ta en snarvei gjennom hagen til naboen, det var selvfølgelig vinter og utroolig mye snø der, så plutselig stoppet jeg opp med snø opp til magen og stupte fremover på tryne. . . Gikk rett inn og satte meg i badekaret haha. Har sikkert mange andre men kommer ikke på i farta, tjohei.

Morsomste du har gjort på fylla?
Stjålet rips fra hagen til naboen..? Haha kommer ikke på noe! Har det alltid morsomt når jeg er full, jeg.

Den peneste damen du vet om?
Mammaen min.

Den kjekkeste fyren du vet om?
Åh, Edward i Twilight! Ryan Reynolds er også dødskjekk, og Taylor Lautner da.

Hva syns du om stedet der du bor?
Jeg trives utrolig godt i Harstad, liker at det ikke er så utrolig stort her i tillegg til at det er koselig. Men det er klart at liten plass = mye rykter og folk får vite det meste. . . Stort minus, haha.

Hvilken dialekt syns du er finest i Norge?
Jeg vet ikke helt, kanskje bergensk eller stavangersk?

2 kommentarer

Siste innlegg