tv-seriene jeg ser på

Jeg følger med på alt for mange serier. . . Alt skal jeg få med meg og helst se flere ganger. Mange av disse seriene kan dere få sett på TV2 Sumo som er på nettet, utrolig grei ordning! Så slipper man å laste ned og styre. Hva skulle jeg gjort uten? Koster heller ikke så mye i måneden å ha det (79,-), men er billigere å betale 899,- for ett helt år da. Ellers blir det litt dyrere da som du vil ha tilgang til sport og slikt i tillegg.

(I tillegg til disse seriene ser jeg på The Closer, The Mentalist, CSI: New York, CSI: Miami, Castle, Special Victims Unit osvosv. . . Jeg kan jo ikke ha ett liv på siden.)

Hotel Cæsar
Mitt andre hjem ♥ Kan sees på TV2 Sumo HER

2 Broke Girls
Handler om en forholdsvis fattig jente, Max, som jobber som servitør i New York. Hun møter plutseilg på en tidligere rikmannsdatter som flytter inn hos henne og starter å jobbe som servitør sammen med henne. Denne serien er en komedie/jenteserie, elsker den! Kan sees på TV2 Sumo HER,

Pretty Little Liars
Kan ikke beskrives, på sees! Er helt hektet, rett og slett ELSKER denne serien. 

Forstadsliv
Utrolig bra serie! Minner meg litt om Frusterte Fruer og God Christian Bitches. Far og datter flytter til forstaden etter å ha bodd i byen, noe som datteren overhodet ikke liker. Kan sees på TV2 Sumo HER.

Frusterete Fruer
Åh som jeg elsker den serien!! Var en del av meg som døde da de sendte siste sesongen. . . Fantastiske skuespillere hele gjengen, for ikke å snakke om hvor utrolig gjennomført og avhengighetsskapende den er. Føler at jeg lever med dem, haha. . . 

Gossip Girl
Intriger, drama, kjærlighet, gutter, alt en jente kan ønske seg i èn serie! Har sett alle sesongene til nå i alle fall tre-fire ganger, haha. . . Livet på Upper East Side er ikke så ille altså. 

The Lying Game
Handler om to tvillingjenter som plutselig finner tilbake til hverandre, og sammen vil de finne ut hemmeligheten om hvem deres ekte mor er. Også her finner du kjærlighet, drama og hele pakka – that’s why I love it!


Good Christian Bitches
Eeelsker denne serien! Anbefales på det sterkeste. Var en utrolig god erstatning til Frustrerte Fruer (enda det skal myye til for å erstatte den 100%) siden de var ganske like serier. Er en ordentlig jenteserie! Drama, sjalusi, kjærlighet og mer drama. Også er det jo voksne damer – noe som gjør det enda mer morsomt.

Greys Anatomy
Sykehusserie, mye drama, kjærlighet og krangling. Elsker det! Du kan se de nyeste episodene HER. De andre må vel helst lastes ned. . .  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg