wants fra miinto.no

 Har sett meg ut litt på miinto.no som jeg kunne tenke meg, hunterstøvlene står øverst på lista, definitivt! Kunne også tenke meg en sminkemappe fra lulu’s, de er jo såå fine! Har en liten i beige skinn fra før av, som jeg bruker hver eneste dag. Utrolig praktisk med en liten sminkemappe på størrelse med en pengebok som du kan ha med deg overalt, og alltid ha i veska.

Noe her som dere kunne tenke dere?

Beige hunterstøvler HER og sorte hunterstøvler HER // Hele utvalget til Hunter HER

Genser fra Tiger of Sweden HER

Vesker fra Tiger of Sweden, sort HER og brun HER // Hele utvalget til Tiger of Sweden HER

SVEA jakker! Sort HER og blå HER // Hele utvalget av SVEA HER

Beige clutch i skinn HER til 2599,- // Hele utvalget til Lulu’s HER

Lysblå toalettmappe HER // Mint toalettmappe HER // Rosa toalettmappe HER til 399,-

UGG votter HER // Hele utvalget til UGG HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg