pakke i posten

For noen dager siden mottok jeg en pakke fra beautykick.no med en balsam og noen prøvepakker med hårprodukter. Som jeg har nevnt før er beautykick min absolutt favorittside når det kommer til hårprodukter, og alt av hårprodukter jeg har – er derfra. De har utrolig god kundeservice, rask levering og rimelige priser, og hvem kan vel motstå det? Kommer til å fortelle litt mer om dem når jeg har prøvd de ut, så det blir nok noen uker til.

Har hørt utrolig mye bra om ECRU serien, så tenkte jeg skulle give it a go! Har tidligere brukt sebastian, så får se hva jeg synes om denne.
Kan kjøpes HER til 239,-

Redken er også ett merke jeg liker utrolig godt, så denne shampooen og balsamen kommer nok også til å falle i smak. Har hårserum i samme merke (smooth down) som jeg sverger til, den er helt fantastisk god! Så tenker at den kombinert med disse, kan bli veldig bra. Får se om jeg velger å kjøpe flaskene etter å ha prøvd prøvene. Samme med den lille kèrastaseflasken med serum, den skal visst være utrolig bra! Den kan kjøpes HER til 190,-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg