redigering av bilder

Kunne faktisk ikke bedt om en bedre søndag, formen er på topp! Tror ikke jeg hadde sagt det samme om jeg hadde startet på vinflaske nr 2, men siden jeg lovet meg selv en fin søndag gjorde jeg selvfølgelig ikke det. Skal på russemøte senere på peppes for å diskutere russeting (nei seriøst. . .) også skal jeg kose meg litt med April før hun hopper på flyet til Oslo igjen. Har vært godt å ha henne hjemme ♥ Men nå skal jeg spise en skål med jordbær, ååh det skal bli så godt! Finnes heller ikke noe bedre enn å ha matlyst på søndager, haha. Skal sies at jeg våknet klokken 7 i morges og tømte 1L med vann, kanskje derfor jeg er i fin form nå. . .?

Også tenkte jeg å svare på ett spørsmål som har gått igjen mange ganger, nemlig hvor og hvordan jeg redigerer bildene mine. Og det gjør jeg på picmonkey.com og pixlr.com/o-matic!

På picmonkey bruker jeg egentlig bare bildeeffektene som er der. Du kan også gjøre deg brunere der, men det anbefales overhode ikke, ser så sykt uekte ut. . . Ellers kan du ta på leppestift, mascara, blush og fjerne rynker (for de som har det i en så ung alder). Utrolig bra program! Også er det så kjekt at det er på nett, det gjør jo at du kan bruke det uansett hvor du er.

og på pixlr bruker jeg rammene! De har også effekter, men synes ikke de er såå fine. Brukte de mye før, men så gikk jeg lei. Du kan også legge “overlays”, slik som jeg har gjort på bildene hunder her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg