djeveløya i oslofjorden

Jeg er overhode ikke boktypen, tror aldri jeg har lest en eneste bok helt ferdig. Bortsett fra en da – Justin Bieber sin biografi, haha. . . Sjokk eller? Men nå har jeg tenkt å bli flinkere! Finnes såå mange spennende bøker som jeg kan tenke meg å lese, og spesielt bøker som er basert på det virkelige. Fant blant annet denne boken hos mamma da jeg var der, en bok som har vært bestefar sin. Så denne skal jeg starte å lese så snart jeg er ferdig med boken jeg holder på med nå. (er ikke noe mer spennende enn teoriboken da. . .) Noen andre som er glad i å lese?

Boken handler om barnehjemmet på Bastøy hvor vanskeligstilte gutter ble sendt. De fleste av dere har kanskje sett Kongen av Bastøy? Faktisk ikke jeg, men den skal jeg se etter at jeg har lest ferdig boken, gleder meg! Tenker det kan være smart å vente med å se filmen, til etter jeg har lest boken. Eller er det kanskje omvendt man skal gjøre det. . .?

2 kommentarer
    1. Hei, ville bare si at hvis du har iBooks kan du laste ned bøker der. Jeg vil anbefale deg å lese bøkene ‘my fake fiancè’ og ‘the hot girls best friend’ fra Lisa scott, begge er gratis, og dritbra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg